Tervetuloa

Jospa tälläkertaa jaksaisi aktiivisemmin kirjoitella! Projekteja, kuvia ja sekalaista tilpehööriä luvassa~

20 marraskuuta 2011

kuumetta ja kankaita

Perjantaina olin sitten jo ihan oikeasti kuumeessa.. Eipä ole sitäkään taas ollut pitkään pitkään aikaan! Koulussa olin kyllä silti, kun ei mulla aamulla mitenkään kummallinen olo ollu, olisin käyny päivän jälkeen vielä toisessakin kangaskaupassa jos bussit kulkis paremmin ^^' Toisaalta, ei meillä koulussa kyllä ollut kun tietotekniikkaa (silmät ei oikeen tykänneet tietokoneen näytöstä..), että se siitä raskaasta koulupäivästä.
  Kun sitten Euro kankaassa oli käyty ja olin kotona siinä kahden aikoihin, niin rojahdin vaan sänkyyn, ja heräsin siihen että talon muu väki tuli kaupasta kotia... Tuli pitkä viikonloppu, kun olin ihan sekasin päivistä niitten päiväunien jälkeen :D Olisin voinu vaikka vannoa, että päivä oli vaihtunu siinä kolmen tunnin aikana, kun ehdin jotain kummallista untakin nähdä...
 Noh, se päivä meni sitten miten meni 38 asteen kuumeessa, lauantaina oli vähän parempi olo, kun lämpöä ei ollu ihan niin paljon enää... Vastuullisena ihmisenä äitee lähti mun mukana kangaskauppaan 8) Ensin käytiin jätti-rätissä hakemassa perjantaina ostettuun ruutukankaaseen sointuvaa yksväristä kangasta, ja sitten vielä iloiseen Turun keskustaan hakemaan toinen pala sitä ruutukangasta, jota sitten menikin vähän enemmän kuin olin arvioinut... nyt on sitten kaikkea ainakin tarpeeksi, ja hameosa on tänään ommeltu vyötärökaitaletta ja helman ompelua vaille valmiiksi :)) jos siihen yläosan saisi vielä kehitettyä nii olis mahtavaa, mut pitänee sitä sitten kattoa myöhemmin.
 Otan mekost varmaan kuvei jahka se valmistuu ja jaksan lisäillä niitä tänne :) Huomenna kuitenkin luultavasti koulupäivä taas, kun kuume tänäänkin pysyi poissa.

Luxemburg, Eisenbornin metsistä viime kesältä, ei nyt kyllä liity mitenkään
 mihinkään, mutta pistänpähän silti tänne :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Haluatko kommentoida?